BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Sitter i skolan och sista minuten pluggar. Eller okej, det är kanske inte sista minuten eftersom vi inte har religion förrän i eftermiddag, men måndagar är sådana dagar där man sällan hinner plugga emellan lektionerna. Vilket är sisådär, när man glömmer göra franskaläxan har man cirka 5 min på sig att öva in glosor, verb, översätta text och lära sig läsa texten. Cirka en minut åt varje moment. Men det brukar gå att smygplugga under början av lektionen. Men nu ska vi inte tro att jag är oansvarig och inte gör mina läxor, nej nej. Den vanligaste anledningen till att jag måste sista minuten plugga är för att jag glömt någon del av läxan som alla andra gjort. 

Jaja, sånt är livet. Ena minuten vet man vad man ska göra, andra har man totalt glömt bort och sitter på facebook istället. 


Religionsplugg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback