VART TOG SOMMARLOVET VÄGEN??!!

Imorgon börjar skolan igen. En tyst minut för det.

Men faktiskt så ska det blir lite skönt att komma in i rutinerna igen. Och träffa sina klasskamrater ska bli trevligt. Men själva arbetet och pluggandet ser jag inte fram emot. Alla säger också att 2an är värst, vilket inte känns särskilt uppiggande. Ska försöka ta en sak i taget och framför allt lära mig att planera arbetet så jag slipper stressen i slutet. Har upplevt tillräckligt av det känner jag.

Jag ska iaf njuta av min sista dag i frihet. Ut och måla lekstugan tillsammans med mamma står på schemat sen får jag se vad som händer resten av dagen

Bilden är från förra årets höstlov när jag och familjen var i Dubai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback