JAG SITTER IN DA CAR PÅ VÄG HEM

Var har du varit undrar ni kanske nu? Har ju varit dålig på att uppdatera nu igen. Lathet skyller jag på. Jag har i alla fall varit i huvudstaden. Har tävlat och shoppat och kollat på båtar. Tävlingen gick hyfsat, vet dock inte vilken placering jag kom på för jag kan inte kolla det så den infon får jag dela med mig en annan gång. Jag har hittat en massa fina grejor när jag handlat, kanske visar någon bild senare, är vårt att ta kort på saker i bilen när de ligger i påsar. Vi har varit i Sthlm från måndags till idag, lördag. Varit en väldigt rolig och trevlig resa tillsammans med mina föräldrar. Nu ska jag sitta i denna bur som kallas bil i 5 timmar om inte mer. Om ni vet något underhållande får ni gärna dela med er av det. OBS! Har inte mkt plats att jobba på, just sayin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback