HALLI HALLÅ

Jag är dålig på att blogga på sommaren. Går inte att dölja sanningen längre, lika bra att lägga korten på bordet. Jag kommer bli bättre när skolan och rutinerna kommer igång, det är jag väldigt säker på. Tills dess: stå ut med de oregelbundna inläggen.

Idag har jag haft en seg dag. Visste verkligen inte vad jag skulle göra. Mamma sa att jag kunde börja måla lekstugan som vi tänkt ett bra tag nu. En bra idé tyckte jag så jag satte igång. Målade inte hela dagen. Hade jag gjort det hade jag kanske hunnit klart med hela, men istället kom jag bara halvvägs. Är kul att måla tycker jag. Speciellt när man verkligen ser skillnaden och ser hur fint det blir. Då blir man gla'. Imorgon ska jag på att igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback