DÅ VAR MAN I GBG FÖR TREDJE GÅNGEN

Jag är i Gbg med mina päron denna gången för jag ska tävla i helgen. Har inte hunnit spela in eller någonting. Det enda jag gjort är att kolla på banan på datorn. Kommer säkert gå bra ändå. Ska ta det som det kommer, precis som jag gjort med andra tävlingar under säsongen och då har det gått rätt bra ändå.

Hotellet vi är på har vi tydligen varit på förut men jag känner inte igen det alls. Första rummet vi var på var rätt fult inrett. Och bredvid vårt rum bodde det några som hade hund. Jobbigt, speciellt när jag ska upp tidigt imorgon och inte vill bli väckt mitt i natten eller liknande. Så vi fick helt enkelt byta rum. Rummet vi bytte till var en våning upp och så mkt finare inrett. Troligen blir det finare för varje våning man kommer upp. Det var nog tur i oturen att vi fick byta rum. Det vi har nu känns mycket fräschare.

Första rummet

Bättre rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback