ÄNDRADE PLANER

Jag spelade en rond men sen avbröt jag och helgen fick planeras om. Anledningen till avhoppet är okänt, iaf för er.

Vi har kollat på båtar. Eller mamma och pappa har mest kollat på båtar, jag satt i bilen och läste bloggar, närmare bestämt Fredrik Backmans blogg. (Borde jag satt länken under blogg där? jaja) Han skriver så galet roligt och bra så jag sitter och skrattar för mig själv innan jag ens hunnit läsa poängen med texten.

Sen åkte vi till en restaurang och åt. Laxbutiken tror jag den hette. Väldigt gott var det. Grillad lax med citronsås. MUMS


Imorgon blir det nog en lugn morgon och sen en sväng in på Ullared innan vi beger oss hem till karlskrona igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback