VAD HÄNDER???


För några dagar sedan var det väldans varmt och mysigt, men nu, nuuuuu, nu är det herregud KALLT???!? Jag vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta. Lutar mest åt gråta. I alla fall är jag förvirrad. I mars gick jag nästan i koftan och nu går jag med min vinterjacka. Vad hände?? 

Sen blååååster det. Denna eviga vind här i Karlskrona. Motvind överallt. Men visst. När det väl är medvind lägger man inte riktigt märke till det. Man hänger upp sig på det negativa. Icke bra egentligen. Dock brukar jag vara positiv i många andra lägen och då tycker jag allt att jag får haka upp mig på den eviga motvinden som råder. 

Det är kanske aprilvädret som spelar oss ett spratt? På tal om spratt, jag ogillar första april. Att bli lurd ligger liksom inte högt på min gilla-lista. Sen är jag så dålig på att spela andra spratt så att jag kan inte ge igen om ngn lurar mig. Förslag på hur man kan bli bättre en buse??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback