HÄNDELSERIK RUNDA

Har nu (äntligen) spelat klart inspelet på väXjö. Gick med tre andra som inte var de mest rutinerade. Med andra ord tog det ett x antal slag innan hålen var avklarade. Trots att det tog vad som händes en evighet, var i klara efter 4,5 h. Inte så himskans illa faktiskt, dock kunde det ha gått mycket fortare tycker jag. 

Det var en händelserik runda tycker jag ändå. "Nära döden"-upplevelse hade man bland annat. Han visserligen inte riktigt reflektera över att det var nära, men det var det iaf. Det intressanta med sällskapet var att man aldrig visste var deraas bollar skulle ta vägen. Ibland gick de 5 meter rakt fram, sen gick de 100 meten åt höger och sedan tvärtom. Man var helt ovetandes. 


Står en bit åt sidan (säkert avstånd) och tittar vart deras bollar tar vägen


Började regna lite, inte uppskattat. Sur/ledsen min blir det då


Ser ni där det ser ut att vara lite fokus? Där är herrarnas tee på sista hålet
och jag stod vid mitt tee ungefär och väntade. Jag var en aning nervös
eftersom de spelat så ostabilt.
Det säkraste stället skulle troligen varit mitt ute på fairway.


Bäst att vara på den säkra sidan så man icke blir träffad av en boll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback