DÅ ÄR HELGEN HÄR DÅ

Lördag idag om du råkade missa det. Är det bara jag eller går veckorna väldigt fort? Tycker inte alls det var längesen det var helg. Dock minns jag inte riktigt vad jag gjorde förra helgen, så samtidigt som veckorna går fort känns det som längesen saker och ting hände. Ytterst komplicerat. 

Händer idag då? För min del är det kalas på kvällskvisten. Sa troligen det igår, men då blir det repetition nu. Förhoppningsvis blir jag piggare tills dess för just nu är halsen riktigt grötig och gör ont. Är dock inte jättehes och det är tur det, gillar att prata nämligen. 

Jag var som sagt huvudansvarig för efterrätten. Bakade den igår och den ser bra ut utanifrån. Vet inte hur den ser ut i mitten eftersom kalajset inte börjat än. Men så här ser den ut ovanifrån:



Vad för kaka kan det vara? Vad kan det vara? Någon gissning? Inte? Nej då får du vänta och se tills ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback