NO IDROTT TODAY


Här sitter jag och försöker se lite smart ut. Min glasögon fixar nästan den biffen. Behöver inte ens anstränga mig när jag har de på, toppen ju. Anledningen att jag, klockan 8:50, kan sitta och se smart ut hemma, för det är där jag är, är för att vi inte har ngn idrott idag. Jag vet, trist. Jag gillar faktiskt idrott. Gillar allt där man får vara aktiv och studsa runt. 

Men bara för att vi inte har ngn idrott där vi springer runt betyder inte det att vi inte har idrott alls. Nejnej. Vi har börjat med ett skrivprojekt (som ska vara inne nästa vecka..) och idag fick vi vara hemma och jobba med det istället så det hinner bli klart. Mycket bra tycker jag allt. Detta känns som en uppsats jag borde få bra betyg i eftersom allt som har med idrott och rörelse intresserar mig. Men den känns lite jobbig så jag får se hur detta kommer gå. 

Nej nu måste jag rusa för bussen går snart och jag har inte packat min väska. Oj vad lågstadienivå det lät? Men det kan jag leva med! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback