UPPE MED TUPPEN... ELLER JA

Jag var inte precis uppe med tuppen för jag gissar att det är vid 5-6 tiden? Det är för tidigt, vill helt sova så länge jag kan så jag är utvilad, har typ en fobi för att vara utmattad (??!??) I alla fall så gick jag upp halv sju om du vill veta. Hade då 40 min på mig att göra mig i ordning för att sen åka med mamma in till gymmet. Mamma skulle inte träna men hon var snäll och säppte av mig där.

Efter gårdagens träning kände jag mig riktigt pepp på att träna. Känns verkligen som att jag är tillbaka i gamla banor nu och jag ÄLSKAR det! Känner dock att jag tappat lite styrka och kondition efter den lilla sjukdomsperioden. 

I morse blev det konditonen som trimmades, samt benen. Allt vad ben heter fick jobba; insida, utsida, baksida, framsida och vader. Det känns mest i höfterna, är kanske där jag är minst tränad? 

Jag älskar att träna på morgonen, det är absolut bästa tiden på dynget för ett träningspass. Varför? Bland annat för att man vaknat till efteråt och man får sådan energi och orkar hela dagen. Det som är lite jobbigt är att jag blir hungrig rätt fort efter att jag tränat, även om jag äter så blir jag hungrig fort. Måste liksom få i mig ett redigt mål mat för att slippa vara hungrig. Småäta är inget för mig!

Men gud vad jag hoppar när jag skriver. Börjar på en sak och avslutar en annan. Jaja, träning är bra.



En orelevant bild tänker du, en bild i rörelse tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback