TIDEN RÄCKTE TYDLIGEN INTE TILL

Det blev inget bakande igår. Åkte till spinningen vid 2 och var hemifrån till 12 på kvällen, men tanken var ju annars god. Blev faktiskt en riktigt bra och härligt kväll! Träffade många kompisar som jag inte sett på över ett halvår så det var helt awesome! Åt pizza på Montmartre med trevligt sällskap och pizzan var jättegod. Gorgonzola hette den och var ostig och god. Första gången jag testade den faktiskt och det var lyckat. Lärdomen från det blev att man ska våga testa nya saker. Em bra lärdom tycker jag allt.

Igår hann jag som sagt inte baka, så jag tar igen det idag stället. Det jag bakat står i ugnen nu faktiskt, men vad det är får du se senare..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback