ROADTRIP!

Yes box, nu är det roadtrip som gäller! Eller ja, inte en megalång en, bara till brevlådan och tillbaka. Nää lite längre kanske. Ska bli kuligt för Joar sitter i bredvid mig i bilen, yey. Hade varit trevligt och så annars också men nu ska det bli roligt!

Att titta på tavlor är det som står på menyn. Man åker tydligen hem till själva konstnären och kollar på tavlorna där(?!) det låter lite knas, ursäkta mig med det är da fact. Är inte tavlorna fina får man se olika inredningar iaf, och det är skojsigt tkr jag.

Btw! Ska jag kanske säga glad påsk i efterskott? Var ju trots allt påsk igår och det är ju rätt trevligt. Själv firades den i hässlegården med ena sidans släkt. Sen fick man lite "påskgodis" i ett ägg. (jag fick godis i ett ägg vilket gör det till påskgodis)

Men oj! Jag höll på att glömma! Igår var det inte bara påsk, det var även 6 månader sen Joar och jag blev tillsammans! Älskar han så in i bängen <3

Ha en fortsatt bra dag dårå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback