RÄTTEN VI ALLA VÄNTAT PÅ

Efterrätten såklart! Jag har lagt ner både hjärta och själ i denna efterrätt, vill ju såklart att alla ska gilla den. Har ni gissat förresten? Gissat över vad den runda kakan kan ha varit för ngn? Det är en cheesecake såklaaaart! En chockladcheesecake närmare bestämt. Blev riktigt glad över den. För om jag ska skryta blev den rätt snyggt och smaka därefter. Kanske inte smakade snyggt, men gott. Tror ingenting kan smaka "snyggt" eftersom det är ett utseende baserat adjektiv. Och om ni nu bara "mäh, klart hon själv säger att den är god" då har jag en person som kan vittna om att den var god och det är Joar

Här nedan ser ni utvecklingen av kakan. Lite översiktligt då. Den ser lite olika ut men det beror lite på ljuset och lite på instagram. Älskar instagram vill jag bara inflika. Heter knappsats där om ngn bestämmer sig för att vilja följa mig där.

Vill ni ha receptet? Hojta till i så fall så fixar jag det!









Tadaaaaaa! Det var kakan det! Supergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback