MUNTLIGT NATIONELLA I SVENSKA - CHECK!

9.50 började jag skolan idag. Det som stod först på schemat var muntligt nationella i svenska, och guuud vad nervös jag var. Jag brukar inte bli jättenervös för muntligt är ngt jag brukar klara av bra, och de gjorde jag nog även denna gång. Men jag var ändå väldigt nervös innan det var min tur. Min största rädsla när jag redovisar är att jag ska få en blackout. Fick det när jag och min bror skulle hålla ett tal till min pappa på hans 50-årsfest. Det löste sig dock men det är ändå lite jobbigt.

Det enda jobbiga under denna redovisningen var att ja blev helt rödflammig. What's up with that liksom?? Det är sjukt, men jag brukar bli så. Varför? Varför?! Det är heller inte så att ja blir det direkt, nej nej, det var ungefär i miten av min redovisning som jag blir lika röd som en kokt kräfta.

Har ni tänkt på att om man säger lika röd som en kräfta så är det helt fel. För en kräfta blir inte röd förrän man kokt den. Hoppas ni lärt er ngt nytt nu! Och kom ihåg; Du är lika röd som en KOKT kräfta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback