MOT VÄXJÖ, OCH VIDARE!

Eller inte eftersom att det är till växjö jag ska. Hade du också problem att skriva växjö när u var liten? Svårt att acceptera att det uttalas väksjö men stavas växsjö? Jag hade det och efter att ha skrivit dessa få raderna tror jag att jag fortfarande har lite problem. Jag skrev om "växjö" troligen 7 ggr innan det blev rätt. Jisses alltså, jag går första året på gymnasiet och har fortfarande problem med det. Men en annan teori jag har om det är för att x:et sitter så långt ner på tangentbordet, därför är det lite problem att träffa knappen. Men men, den sitter där den sitter

Nu tillbaka till ämnet och anledningen till att växjö kom på tal. Har som sagt en tävling att spela imorgon och idag är det inspel. Vilket innebär att jag nu sitter i bilen på väg upp till växjö för att "lära känna banan". I alla fall så ska jag planera hur jag ska spela den för att kunna scora så lågt som möjligt och vinna. I'm in it to win it! Jag vet inte ens om man kan säga så, men det rimmar, huvudsaken. 


In da car och taggar samt ser otroligt trött ut(???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback