MEN OJDÅ



Här sitter jag och förvånas över musklerna i mina armar. Nää spänner mig för er såklart, eller inte. Vet inte vad jag för faktiskt? Vet dock att det gjorde ont i handleden eftersom det var lite svårt att få till denna bilden. MEN VARFÖR SPÄNNER JAG MIG?? Jo det är en bra fråga utan svar. 

Har i alla fall tränat idag igen. Jajamen! Jag åkte hem från skolan, ut till golfklubben för att ha min profil (gick rätt så faxen awesome) sen åkte jag hem slängde i mig en skål flingor (japp, skål, sked, flingor, mjlök, allt). Sen susade jag upp till bussen (mamma skjutsade mig). Hann utan något större problem. Sen var klokan 10 i 5 när jag var framme på loket och 10 min senare började första passet jag gick på. Lite hektisk, men absolut hanterbart. Var ett rent konditionspass i 30 min. Gick bra osv. 

Sen så blev det BOSU. Det absolut bästaste passet loket har. Malde på med tunga vikter och joggade på bollen med knän upp till hakan. Jag tänkte att det var äta eller ätas som gällde. Alltså när jag var där mitt under passet fick jag en sån härlig känsla av att jag kände mig vältränad. Låter jättekonstigt men det är sant. Kändes som jag kunde göra allt och att mitt hårda slit faktiskt lönar sig! Absolut top 10 i känslotoppen. 

Har inte många dagar kvar tills mitt mål ska vara uppnått. 50 dagar om jag sk vara exakt. Tagga och träna är det som gäller nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback