MEGALÅNG LUNCH

Läsförståelsen på nationella i svenska är avklarat och jag är hungrig. Vi äter inte förrän om 1 och en halv timme men det låter som att vi ska äta på stan. Lutar åt Kebabhouse. En väldigt bra restaurang(?) Kan man kalla det för restaurang? Vad är det annars liksom? Vi fastställler att det är en restaurang och därmed basta! 

Jag är inte sugen på pizza, men som tur väl är så har kebabhouse massa olika alternativ. Perfa! Sallad är jag dock inte heller sugen på... Hmmm.... VILKET PROBLEM JAG HAR. Faktiskt glad för att det är mitt största problem just nu. Nästa problem efter det är att jag inte kan spanskaglosorna vi har idag. Ooooops. Men som jag skrev nyss har jag låååång lunch så jag har gott om  tid att träna. Om jag då kan slita mig ifrån datorn... Inte världens lättaste alltid. 

Sen har Felicia satt på Gossip Girl vilket jag gärna kollar på... Kan jag skylla på henne om jag inte kan glosorna? Eller skylla på skaparna till Gossip Girl, att de gjort det för beroendeframkallande. Inte lätt alltså. 

Jaja, jag löser det på något sätt! Kebabhouse blev det btw!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback