KAN MAN INTE TRÄNA FÅR MAN VÄL BAKA

Mår alltså inte bättre idag. Vad ska jag säga, blir bara så trött på allt. Men nog orkar jag göra lite saker iaf så jag har b.la bakat idag. Kolacupcakes blev det. Var Felicia som bakade de en dag och tog med en till mig i skolan (smälter bara när jag tänker på det) och de var sjukt goda, därför tyckte jag att det inte var en så dum idé att baka dom. 

Receptet kommer härifrån. Jag gillar att baka kakor och cupcakes som man ska pilla lite med. Att bara göra en muffin är liksom så tråkigt. Inte jättesvårt heller. 

Vad tyckte jag om muffinsen då? De var sjukt goda! Personligen är det previs så att jag kan äta en muffin för de är väldigt söta. Frostingen som är anledningen. Men i vilket fall som helst så var de goda och jag rekommenderar att du bakar dom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback