KAN INTE FÅ NOG

Det finns en del saker i mitt liv jag inte kan på nog av. Choklad är en grej, min familj, min pojkvän, träning och golf! Minna vänner såklart också. Det är sådana saker som gör allt så mycket bättre. Det som denna vecka är riktigt taggande är golfen. Första tävlingen för säsongen närmar sig och jag är grymt taggad. Inställningen jag har är att jag ska vinna! Självförtroendet är på topp och det känns så sketans bra!

Imorgon är det inspel som gäller kl.11.10 så vi beger oss härifrån vid 9. Blir att plugga i bilen troligen, både fram och tillbaka. Effektivt faktiskt! Taggad är jag iaf! Hoppas vädret blir fint också, vore pricken över i:et. Tänk sen i sommaren när man kan gå i shorts och piké, längtar! I alla fall, har tränar idag och det kändes grymt. Hoppas det håller i sig till söndag. TAGGAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback