JAG GILLAR LITE AV ALLT

När det kommer till musiker, låtar, genre osv inom musiken har jag inte en riktig aning om vad jag gillar. Det finns nog inte en enda artist som bara gjort låtar jag gillar. Dock har de flesta artister minst en låt jag kan tänka mig att lyssna lite extra på. Just nu är jag inne på de flesta av Lana Del Reys låtar. Jag har hennes album "Born to die" på repeat så jag bara lyssnar, lyssnar, lyssnar! Vissa låtar är det precis så jag lyssnar klart 


Hon sjunger på ett så skönt sätt! Man måste bara gilla henne. Kan inte mycket om musikgrejsimojser, men det behöver man väl antagligen inte för att själv kunna säga vad man tycker är bra och dåligt. Har dock fått höra en del gånger att min musiksmak inte är den bästa, men WHAT EVER. Jag gillar den....................

En annan specifik låt jag lyssnar en massa på är "We are young" av FUN. Den är bra. Megabra till och med. Lyssna på den! Det är en order. 



Något förslag på en låt/artist jag kan lyssna sönder? Är absolut öppen för förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback