INGEN SKOLA FÖR MIN DEL IDAG

Förkylningar tar tydligen inte hänsyn till att man går i skolan. Konstigt. Så på grund av att den inte gör det är jag inte i skolan idag. Är istället hemma och kryar som bara den! Imorgon har vi NP i svenska, läsförståelsen, och den vill jag inte vara sjuk till. Vill såklart inte vara sjuk nu heller, men om jag gör allt i min makt för att bli friskare slipper jag vara hemma. Får ju inte träna nu heller, fast å andra sidan har jag inte ork att göra det heller. Finns ingenting segare än att bara vara hemma och inte orka göra något. 

Jaja nu ska jag inte gnälla, istället ska jag äta frukost. Flingor är vad som står på menyn. Flingor är gott. Bästa mellanmålet och frukosten. Iskall mjölk ska det vara. Gooooooott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback