FÖRSTA TÄVLINGEN FÖR I ÅR AVKLARAD

Då har jag alltså tagit lindring Växjö GK TVÅ gånger idag. Spenderade ungefär 9,5 h ute på banan. Gissa om jag var trött? Märks att det är i början på säsongen för man är rätt ovan vid de långa timmarna på banan. Tänk, 8 timmar på en golfbana. För det är så lång tid det brukar ta att gå 36 hål, 4h om man går 18. Man går en promenad så länge alltså. Fram och tillbaka, hit och dit. Skulle du göra det en vardag? Ta en 8 timmars lång promenad. Börja gå och se vart man hamnar kanske? Galet när man tänker efter. Skulle någon säga att de tog en 8 timmars promenad med en lunchpaus på 1h efter 4 timmar skulle jag troligen titta snett och ta ett steg tillbaka.

I alla fall, nu är första tävlingen gjord. Vad har jag att säga om den? INGENTING. Jag vill helst glömma denna upplevelse.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback