CHAI LATTE PERFA VID HALSONT

Idag har jag ont i halsen. Jag vet. BLÄ! Moget av mig. Men det är så jag känner, blä för hela slanten. JAG VAR JU NYSS SJUK FÖR GUDS SKULL! Kände mig hur pigg som helst igår och dagarna innan, men sen när jag skulle sova började jag känna lite och sen har jag haft ont hela dagen idag. Håååå.

Jaja. Det bästa vid ont i halsen är att dricka ngt varmt, enligt mig då. Drack imorse te, vilket hjälper en del. Den ultimata drycken är chai latte! Så, efter skolan tog jag med Joar till ett café och köpte mig en chai latte som skulle rädda min hals från ontet. Det gjorde den! Köpte visserligen ett stort glas som rymde en halv liter typ. Eller okej, lite överdrivet men stort var det! Joar tog oxå chai latte fast med espresso. Vi kom överens att min var absolut godast och mest prisvärd. Min var störst och kostade minst, yeah!

Men generös som är så bjöd man pojkvännen på en slurk då och då.

Kolla skillnaden?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback