BEEP-TEST

Dagen började i idrottshallen för vanligt hederlig idrott. Eller vad klassas som vanlig hederlig idrott? Fotboll? Redskapsgymnastik? Vad är det egentligen?

I alla fall så hade vi lekar. Lekar som vi själva fick bestämma. Jag hade krabbfotboll, aldrig igen säger jag. Var nog rätt misslyckat. Men jag gjorde så gott jag kunde iaf. Efter att tre lekar hade genomförts var det dags för det man fruktat under hela lovet. Beep-test. Gaah vad jag alltid blir nervös när jag ska springa det. Men samtidigt peppad. Jag vill ju verkligen göra bra ifrån mig. Prestationsångest kanske?

Det jobbiga med denna omgång var att jag inte tränat på länge och har jobbigt med min astma. Har lite jobbigt att andas med andra ord, därför är inte kondition det ultimata som jag tränar för tillfället. MEN, jag kom rätt långt för att vara "handikappad" för tillfället. Har som bäst kommit till 11.2. Vänta lite nu! Vet ni var beep-test är?  Om inte kan ni läsa det HÄR

Jaja, det är över och jag ät nöjd, men samtidigt liite bitter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback