BACK ON TRACK

Tränade för första gången idag på 3 veckor. 3 veckor! Kan du fatta, det är sjukt långt uppehåll! Men visst, man kan ju inte kontrollera sjukdomar. Önskar man kunde dock. Välja vilka dagar man vill slippa. Aja, det är bara önsketänkande.

Men i alla fall. Idag gjorde jag en mini comeback. Varför mini? Jo för jag tog det väldigt lugnt och hade inte så tunga vikter. Sen ska jag inte träna så ofta nu i början. Var skönt att vara tillbaka på gymmet trivs så bra i den miljön! Idag var jag dock inte i själva gymmet, utan jag var i stora salen och körde pumpexpress och core express. Två favoriter bland passen.

Imorgon blir det bosu, det är nog den absoluta favoriten. Innan passet kmr det bli lite onyttigheter, man vad det är får du se imorgon! (hehehehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback