ÄR DET INTE DET ENA SÅ ÄR DET DET ANDRA

Jag är inte alls lika snuvig som jag var i förmiddags, ett steg i rätt riktigt alltså. Däremot är jag  hostigare och har lite problemas med astman. Ska man säga plus minus noll? 

Jag har faktiskt varit ute lite idag i det fina vädret. Även om jag inte mår 100 så är vädret super och jag kan nte vara inne hela dagen då. Mamma hängde med ut på en liten promenad. Med liten menar jag verkligen liten. Första biten var i skogsterräng så man fick gå upp och ner, över stenar och hoppa över gropar och så vidare. I mina ögon var det dock mer som att gå över berg och korsa floder och dalar. Blev flåsig efter en liten bit bara. Känns kanske inte super. Men men, vädret var awesome!




Efter promenixen stannade jag till vid vår fina lilla slängguga som är mellan vårt hus och våra grannars hus. Älskar den gungan. Det är jätteskönt att bara sitta på den och känna vinden i håret. Först måste man såklart ta fart. Men sen. Så skönt för att tänka. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback